Pages

Tuesday, June 22, 2010

OWH Life!

salam and hi!
Tadi ada mmber aku msg, citer pasal masalah dia. Kesian aku ngan dia tapi apa yang aku boleh ckp cuma sabar, jangan layan sgt perasaan tu, manusia ni mmg macam2 perangai. Aku pernah kena jadi aku faham sangat, bila orang terlalu sibuk nak masuk dalam hidup kita, sibuk nak menilai kita....hmmm.....so?
Apa kita boleh buat? Jawapan mudah, IGNORE! Never ever fight back sbb in the end kita tak menang pun. Silent is better, trust me, dun make my mistakes. Sabar je la, aku dah malas nak cakap pasal orang. Orang tu macam ni, orang ni mcm tu, well, no one perfect! Just my advice utk manusia2 di luar sana dan diri sendiri, kadang2 bagus jangan masuk campur hal orang lain sgt, mind your own business sudah ok. And to the other party, sabar la bebanyak k! Ko tu baik, jangan risau la. Takyah nak segan2, especially ngan aku k!