Pages

Tuesday, August 3, 2010

Hardcore dedicated fans~

Lama rasanya tak update blog ni, bkn ape, xde idea nak tulis apa, plus broadband yang mmg cam beruk, jadi masuk kampus baru bleh berbelog ni sambil membaca2, belog2 org lain. Org duk library stadi, aku, hehe....tiap2 ari datang library, siap tercangak kat depan library tunggu pakcik library tu bagi aku masuk. Gila dowh, best student r aku kali ni!

Sebenarnya datang awal sbb takut takde parking, pastu bosan xde tempat nak lepak. Beli la paper, tnggu library bukak then, bukak laptop on9.....dah penat, blk. Hohoho, best student la sgt aku ni. Anyway, kesian semalam budak2 aku kena tengking sebab Kak Ju (owner pusat tuisyen) cakap, suh expalain kat semua bdk2, tengking je, jangan takut sbb dorang ni gila hardcore pya bdk, muka selamba, tak makan saman, suke main2, jadi aku cuma menjalankan tugas je la kan.

Tapi tengking tu xde la melampau sgt, suruh dorang diam, pandang depan je. Pastu duk ngan dorang explain slow2, lembut2, tanya byk kali pun cikgu ni tak marah, xpe, sbb awak xphm kn. Cikgu ni xde kuasa la nak marah2 korang, penat tau x. Tapi jgn la main2, dengar bila orang ajar. Tak paham bleh tya, jgn bising. 20 kali awak tya pun, cikgu ni cakap lembut2 lagi.

Aku kat tuisyen tu mmg diberi tugas mem'brush'kan budak2 hardcore yang mmg memerlukan kesabaran yang tinggi disamping kebolehan menerang sesimple yang mungkin, plus kena tegas. Tapi setakat ni, aku enjoy keje situ walaupun penat.

K la, kena g keje kedai fotostat plak. Cari rezeki dowh! Bye!