Pages

Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan datang lagi!

Dah lama tak update blog ni, rasanya cam byk je cerita nak bgtau tapi xpe la. Ni dah 1 Ramadhan, jadi kena buang benda2 tak elok tu. Kalo tak boleh buang tu ssh la kan, sbb bln ni semua syaitan2 dah kena ikat, jadi kalo jahat jugak tu mmg berjaya la syaitan tu train kita selama ni ye. Renung2kan dan selamat beramal!

Hehe...ok first story, housemate aku merangkap salah sorang bestie aku, dah blk kampung mlm tadi. Posa kat umah...waa! Aku pun nak blk kedah jugak! Tapi takpe, turn aku sampai tak lama lagi. Minggu dpn, the whole week aku cuti bersama keluarga. Sedih dowh, dah la kat umah sewa shah alam ni roomate ramai yang blk, yg ada pun non-Muslim. Tapi takpe, org kata dugaan semua tu. So ari ni, bkk posa pun aku tak terasa nak pergi bazar ramadan, nak masak pun mls, jwbnya bkk ngan megi je la ye Wanie.

Arini cuti. Tak keje kat kedai fotostat, dh gtau ngan bos tapi kena duk library sampai petang sbb nak repair proposal yang prof baru tanda aritu. Kalo tak amik cuti, mmg tak jalan la proposal tu, kompem! Tetiba aku rasa diri ni berwibawa la plak, ye lah, tiap2 ari kul 8 je dah ade kat fakulti ni. Tiap2 ari k, bukan satu dua ari je! Dulu time degree pun xde camni. Hahaha....poyo tul aku ni. Sebenarnya sbb nak cari parking, xnk jalan jauh2, sbb tu kna bgn awal. Bulan posa ni lagi senang la gamaknya.

Akhirnya, professor oversea pakar branding tu reply gak emel aku, siap attachkan dia pya research journal yang aku mintak tu. Thanx ye prof byk2, nnt dtg M'sia saya belanja nasi lemak. Hehe...makan ke?

K la, penat dah aku menaip kat blog ni. Nak baca paper plak, update general knowledge la katakan..hehe....

Daa~~