Pages

Tuesday, July 20, 2010

Show me the money, UiTM!

A total of RM415 flew away tadi because of my precious dear mummy pya car. Lately taktau la nape byk sgt masalah kete tu, before dis clutch ngan brek. Pastu baru je dapat blk kete, masalah starter ngan bateri plak. Adeh! Daddy! Kata kete tu baru je servis, cakap la baru tukar minyak itam je! Dush3!! Haih, nak bising pun sape yang pakai kete tu kan? Total up repair semua, RM675! Tu baru pakai abih cikai pya kete, cena nak beli kete mahal2, maintenance kompem lagi berganda2.

Dah kering kontang dah ni, mana tah nak korek duit, kerja part time pun gaji cket je, mana cukup. Owh UiTM dihatiku, mana elaun aku ha?! Abih dah duit ASB aku korek ni. Ngan duit tabung haji pun terpaksa dikorbankan ni. Sayang dowh duit tabung haji tu, dari kecik2 g simpan tu, utk g haji nnt, tapi sebab nak belajar, kira harus la kan aku guna duit tu. Owh sayang seribu kali sayang!

kalo nak pikir masalah duit ni mmg xpenah abih. So, mls dah nak pening2. Yang penting kete dah ok, hopefully la, nak wat perangai pun tnggu elaun dah masuk k! Update research: Jurnal dah banyak, bace plak yang malas! Wanie!!!!!!!!!!!!!


P/S: dulu moto aku nama Shadows, teka ape nama kete aku skrang?? Jwpannya...Bella!! Haha...sarah kata, geli bg nama kete Bella! Pedulik hape aku, kete aku, suke ati la!