Pages

Monday, July 12, 2010

Again and again

First day start cari jurnal dah rasa nak give up, cena tu? Owh, lupa plak....tahniah Spain! Ok, first of all malam tadi tgh layan movie kat laptop aku rasa cam panas je bdn ni, pastu sakit tekak and then, mmg confirm la aku demam. Trus tdor, ubat pun xmkn sbb mls. So tdor awal and trjaga every 2hours sbb panas sgt. Luckily, by morning, dh kurang cket demam tu.
And then g library, kena nek bas sbb kete tgh repair. Lama kot aku tak naik rapid tu, terasa cam baru masuk plak UiTM ni padahal dh 3 tahun lebih. Tua dh...adeh...
Terbaca plak blog si Hana bising pasal klas dia yang tak menarik tu. Aku paham maksud dia, kitorang ni baru je abis degree, mmg fresh dr oven la. Lack of experience mmg sometimes hold us back sbb yelah, bdk2 muda cam kitorang ni belom lagi experience life sepenuhnya, mmg still bdk2 la. Tapi don't worry sbb when there's a will, there's a way. Ok, we lack of experience, then what? Work harder la! Hoho...nasihat utk diri sendiri yang masih tak jumpak ujung tunnel dlm research ni. Tunnel ape? Org kata when you do research, you're alone, so kita in d dark cam dlm tunnel, we need to find the light and move forward to the end of the tunnel. Hmm...bunyi lagi menarik kalo yang tunggu aku ujung tunnel tu ialah Edward Cullen. Muahaha...
Ok, need to continue the battle ngan minah research ni, jurnal oh jurnal, where are you darling?


P/S: Tau pe maksud p/s? bukan please see ok sabrina! Dictionary said it's post script!