Pages

Thursday, April 22, 2010

perlu ke ade tajuk every entri?

1 paper dh lepas. Huh! Lega sbb dah tak pyh nak ngadap bnda tu, wat sakit pala ja kot. Tapi ada lg 3 ppr plus FYP..Argh! Mls citer~

Paper semalam cena? Hebat giler, mmg A++ la. Hambik ko! Padan la ngan pemalas ko tu, mmg patut pun kalo tak leh score. Jwb ikot riang ria suka ati je, jadi redha je la ape result tu nnt. Moral of the story? Tak payah ckp sbb everytime pun aku tak penah learn the lesson. Tak sabor nak abih blajar, nak keje cepat! Bab masalah keje nnt plak pkir, takkan nak pikir sume skrang kn....

Penangan paper semalam, demam dah mmber aku sorang ni. Sian, rehat la ye na, paper finance je jumaat ni. Hoho....wak lu paper finance je! Paper ni pun same je aku tak tau pe kebenda selama ni aku blajor. Yang aku tau kira duit, biz, saham, blablabla.....

Destinasi seterusnya, library! G menuntut ilmu sikit2 wat sedap ati ngan tok guru yang pakar subjek ni. Bila teringat FYP je trus ARGHHH!!!!! Penat, sakit jiwa, serabut, rimas....semua la!

Dah la, korang layan tulisan aku yg jiwa ni kang korang plak jiwa. Tapi takpe la, sharing is caring kan? Hahahaha....ok enough Wanie!!!

Bye~