Pages

Tuesday, April 20, 2010

chaotic crazy world of mine!

Hi!
Dah lama tak update blog ni, almaklumla org duk kat kampung. Umah I yg cantek tu arap je cantek (xde la cantek mana pun sbnarnya) tp takde tenet! Bukan duk kat ulu pun, bandar ler jgk tapi takde sape yg rajin nak g TM tu, and kalo kat umah, bkn ade sape pun nak guna selalu.
K la, back to the story.

Paper I esok! Woohooo! Tak sabar giler nak bg abis sbb makin nak ujung ni, makin serabut pale otak ni. Nak pindah umah g, nak kemas barang plak FYP yg sepatutnya dah takkan jadi beban kalo jadik present 19hb ari tu. Bdk2 ni la ngade2 xleh present 19 sbb ppr 21. Jadi pe mslhnya? Lu pikirla sendiri ok!

Tadi g library, bajet nak studi. Bajet ok, bukan betol pun. Duk sembang2, wat soalan satu je tu pun tak abis. Dah la lib tu aku rase cam fridge tempat simpan daging, sejuk giler! Sebelom ni sejuk gak tapi kali ni aku mmg dah tak tahan sgt2 sampai ajak si nini blk. By d time aku tulis blog ni, aku still tak setadi lagi. Bagus wanie! Ko mmg manusia tak sedar diri...wakaka!

Satu lagi prob, nak mintak kat mak kesayangan nak bf baru bleh tak? Shadow dah leh jual kalo taknak, wat down payment beli bf baru. Bleh la mak? Ala, takde la mahal sgt pun. Puluh2 ribu je. Heh! Bertuah pya anak, igt mak bapak cap duit ke? Lagi pun ko tu bkn anak dato' la wanie! Ala ma, yg ni je, bleh la ek? Pa cam dah setuju je tu.




Oh ye, lagi satu, dilema nak pergi ke tak family reunion utk family Abu Hanifah bin Abdullah Dom tu? Tu name penuh atok sebelah bapak aku. Masalahnya family aku tak leh join sbb adik2 sekolah, jadi diorang mintak aku jadi wakil sbb aku kat cyberjaya je. Owh no! Aku sorang ke? Walaupun dorang tu semua bkn aku tak kenal, dh dekat 22 tahun aku idop ni, tu la manusia2 yg menjadi sepupu sepapat pakcik makcik aku. Tapi satu bnda yg cam best ialah, bnda tu 22 ngan 23hb yg bermaksud ari jadi aku ler! Leh la sambut besar2an disamping keluarga besar aku tu. Tapi still tgh berkira2? Abg din, cena ek?

K la, perut dah lapor, makanan tak sampai lg. Nak kena wat marathon studi sebanyak dan secepat mungkin. Pasni aku pakar mesin2 ladang ok, kalo nak beli traktor ke ape bnda mesin2 ladang, leh jmpa aku, aku leh bagi baik pya cadangan ok! Dah la ko, perasan!

credit

Daaa~