Pages

Tuesday, March 9, 2010

Happy Birthday!

Special entry for special person...haha~

Happy birthday nini!!! Officially ko dah 22 tahun dan lagi tua dari kami suma. Nini ni atau nama sebenarnya aini ialah housemate, roomate, coursemate and classmate aku kat uitm ni. Dh 3 tahun knal and aku rasa dia seorang yg sgt2 special.

Aku ni orang yg senang wat musuh tapi dia adalah antara org yg aku xmungkin sekali2 jadikan musuh sbb dia ni special. Dia ni lurus, happy go lucky and aku rasa sape2 pun kalo dgn dia msti senang sgt sbb dia bkn jenis org yg bagi pressure kat org lain. Idup dia simple, kesah cinta dia sgt klasik and semua masalah xsesusah yg disangkakan bila ada dia. Sebab tu aku syg sgt ngan dia..hahaha~ Terharu baca statement aku ni....

Pada aku, antara kwn2 yg aku penah kenal selama ni, aku rasa dia adalah antara org yg aku xkn lupakan even mungkin kitorang dh xjmpa lepas abis blajar nnt. She's a chapter in my life, one most unforgettable and memorable. 

So, utk birthday dia yg ke-22 ni aku wish semoga dia terus hepi and dapat kebahagiaan yg dikejar selama ni. Kalo xdpt pun, aku berharap dia dpt yg terbaik utk idup dia. To me, she's special, I'll stand up for her if someone ever dare to hurt her. 


And for you Nini, happy birthday....sweet 22 ok...muahx~~ xoxo....