Pages

Monday, March 15, 2010

For you, Mr. Memory~


Tak pernah aku terniat melukaimu

Tak pernah aku terniat membencimu

Andai dapat kau selami hati ini, mungkin kau akan mengerti

Betapa aku mengharapkan cuma yang terbaik buatmu


Berkali-kali ku cuba mencari yang lain

Menyayangi yang lain

Akhirnya bila ku labuhkan tirai malam

Hatiku masih milikmu

Cintaku masih untukmu


Ketika dan saat ini aku cuma ingin kau

Menjadi dan mencari yang terbaik untuk dirimu


Buat diriku yang masih disini

Kehidupanku masih panjang

Mungkin akan tiba saatnya

Bila kita berpandangan

Aku mampu tersenyum dan mengorak langkah

Meninggalkanmu buat selamanya

Bersama hatiku 


Pergh, ayat jiwang siot. Well, besa la kan ada masa aku jadi lovey dovey cket. Pe salahnya, blog aku, kat sini je la tempat aku nak cerita pe yang tak boleh aku ungkapkan dgn kata2. Untuk siapa? Ooopppssss....yang penting bukan budak kelas AS220 semester 6 ok, tolong jangan buat spekulasi atau perasan sendiri.

Buat seseorang yang pernah hadir dalam hidup ini. Kehadiran yang kadang kala aku harapkan takkan pernah berlaku. Terima kasih kerana mengajar erti cinta, rindu, luka, kecewa dan bahagia.