Pages

Friday, December 25, 2009

jiwang

tenet kat umah bengong, trpaksa plak melepak kat McD neh...aiceh, terlepak mnde plak ntah.

si nini sibuk mkn prosperity
pia plak sibok tunjuk jerawat gna webcam
hana plak duk meja lain mmbaca blog2 org lain
aku plak...ntah la, trpksa berblog and update status kat fb

Pagi td g bukit cerakah, plan nk g men2 basikal jap, mkn2 pastu g umah 4 musim sbb dh alang2 skrang tgh musim salji. Tp nk dijadikn cerite, kitorang pya la xtau jln kat dlm tmn pertanian tu, nk cri umah 4 musim tp dh abih explore kot satu tmn pertanian tu. Penat xyah citer la, bpe byk bukit yg kitorang dh naik, turun pun aku xtau la.MySpace Blk2 plak ujan, bwk moto ngan baju yg dh lencun tu. Trafik light plak bpak xlama pun merah. Adeh.....penat2 tp best la sbb mmbuat aktiviti berfaedah bersama kwn2. Berfaedah gler, naik basikal 4 jam kot.MySpace Gambor??? xamik dr hana g, nnt ler...xlrt...

Msg ngan ajie time bosan2, dia ckp la kdg2 sepi gak bile xde awek ni. Aku phm kot, phm sgt2. Tp ajie tu akwn aku je ek, jgn nk pkir bkn2 plak. Sunyi, sepi gak kdg2...yelah tgk mmber2 sume sibok g dating ngan bf masing2. Tp btol gak ckp ajie, nk cri mmg senang. Tp feel tu xsama. Takat nk ci bf wat isi masa lapang time tgh boring mmg senang kot. Tp ntah la, yg lama masih dpn mata jd susah kot nk lupa. Kalo tiap2 ari pun nmpak, igt senang ke wat bodo je. Muke mmg la cm xde perasaan tp dlm ati, tuhan je yg tau kot. Tak tau la pesal dh mcm2 jadi pun still aku cm....ntah la, xtau nk ckp cena.MySpace

Pe aku rasa? Sedih?MySpaceKecewa?MySpaceRindu?MySpaceAtau cm nk mati g?MySpace ARGHHH!!!!!MySpace

Nak tau lagu tema pe aku rasa sesuai utk dia??? Lagu ni...


Seventeen - Selalu Mengalah

Jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Pertengkaran Yang Terjadi
Seperti Semua Salahku
Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu

Jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu



Jiwang?? Lantak la, blog aku, suke ati la nk jiwang pun. Aku pun dh xlarat kalo aku je yg nk mengalah. Susah sgt ke nk fight??? Please la....I still need your answer and I guess you know who you are. Dah la....penat dh nk jiwang. Daa....MySpace