Pages

Monday, December 14, 2009

chace...chenta....cam hampeh~~

bosan....bored...damn bored!!!!

dat's d word rite now. bkak fb td, kat komen gambar zman skolah dlu sje2 aku men2 kata dh kawen, bdk2 ni cye plak, dh pregnant pown. Hello....I baru 21 ok, bru nk masuk 22. Kita duk zman bila ni nk kawen awal2??? Mak aku pun kawen umo 23, tu pun 22 tahun dlu, xkn aku plak nk gatal2 kawen awal kot. Paling awal pun 5 tahun lg tp besa la kita merancang tp segala2nya ditentukan olehNya.

bisikan doaku dalam butiran tasbih

ku panjatkan pintaku padamu Maha Cinta

sudah di ubun2 cinta mengusik rasa

tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit     

                                                                                                                                                                  

kenape tetiba je letak lirik lagu kat atas ni???entah...sje je, xde kna mengena pun. Citer psal cinta ni, mcm2 dh aku tgk, de yg bahagia, de yg merana, de yg sakit jiwa, patah hati, patah semangat, pendek kata mcm2 la. Tp bahagia pun, berkat ke??? Haha....jwb2. Bila dh makin tua cmni, cinta bkn lg cinta2 monyet, tu yg susah. Kalo tanya aku, aku dh give up, mls nk pkir pasal ni, mls nk bercinta cm bdk2 remaja, smpai masa kna kawen suh je mak cari kalo xde yg meminang. Abis citer.....bunyi cm senang je tp bleh ke???


Kalau I nk tunggu org muke cm you Chace, xkawen la smpai bila2 nmpaknya....hoho


Skrang citer pasal final year project yg xde progress g ni, haih...nk abih blajar pun ssh tol. Mne la aku nk korek tanah nk tanam pokok ni...arghhh~~!!!!!!

p/s: post ni xde kaitan ngan sape2 yg idup mau pown dh 7 kaki dlm tanah k...