Pages

Sunday, January 16, 2011

Zaman muda- mudi dulu!

Baru abis layan power rangers! Gila teringat memori zaman kanak2. Power rangers dulu2 lg best dari yg baru ni, walaupun efek2 dorang takde la power cam skarang. Muka aku ni, cam budak yg tgk power rangers ke? Hakhak.....u'll never know.


Aku ni international beb, bak kata ayahanda tercinta. Ape pun leh layan janji, aku rasa best. Bdk2 yg lahir ujung2 tahun 80-an cam aku ni, mesti ingat citer2 power rangers ni. Sume time tu rasa diri ni power rangers btol2. Kalo main ngan adik, dorang kena jadik orang jahat, aku je yg leh jadik power rangers. Bongoks lak bila tringat zaman tu.


Ade gak yg lain dlu, zaman Sailormoon, Ultraman Taro, Power Rangers, Cybercop, Flashman, byk yg jepong la selalunya. Korang yg sebaya ngan aku, takyah la nak tipu kata tak tgk citer ni. Korang pun same je kan? Hehe.... Ingat g lagu opening Power Rangers dulu, go go Power Rangers, the mighty morphin power rangers! (tipu kalo korang tak ingat!)




Tok nenek pya Power Rangers.



Power Rangers Turbo next.




Power Rangers Lightspeed Rescue. Hensem!




Power Rangers in Space.



Yang ni pun febret gak dulu. Flashman.



Dulu2 rasa smart btol Cybercop ni. Memang canggih abis la.




Budak2 skrang kenal Ultraman Taro? Ni la ultraman pujaan ati dulu.




Ni dak2 pompuan suka la, laki tak layan.
Dengan kuasa bulan akan menghukum mu! (trademark ayat Sailormoon)





Aku nak sewa cd cita2 ni bleh? Best plak bila dah tua bangka ni tengok cita2 kartun zaman dulu2. Ada sapa nak bg sewa? Hehehe....=P