Pages

Monday, January 24, 2011

Senpai!



Patutnya post bnda ni sebaik sahaja lepas kejadian tapi disebabkan orang tm tu blom sempat datang pasang tenet jadi trpaksa la tnggu ari isnin baru citer. Dah kurang la sikit perasaan berbunga tu. Hehe...~


Akhirnya lepas 2 tahun lebih, jumpa balik orang yg selalu aku usha time karate dulu. Ni secret admire dulu, semangat nak g training karate sebab dia je. Kepada sesape yang tak tau, aku dulu amik karate ye utk 2 sem time degree dulu, tapi malas g grading. Walaupun grading kena wat kata je, bkn kumite pun. Dah namanya pun malas. Karate ni pun ade mazhab2nye, tapi kalo UiTM, ikot mazhab Shito-ryu, yang nampak lembut tapi powerful, kira gayanya banyak yg sopan santun dah lemah lembut tapi kalo attack, mmg full force la. Don't judge a karate style by its look ye. Heh!




Tapi aku still wonder nape dia blom black belt lg? Rasanya aktif jugak dia ni.


Nape aku suka tgk dia? Entah, rasanya takde la hensem pun tapi ade something kat dia yg wat aku rasa tak leh nak pandang bnda lain. Gatal! Nama pun admire kan, so bila dah jumpa kena la tangkap gambar skali. Nampak muka excited tu? Malu aku!


Excited plus malu.






Ronnie hanya senpai karate yang saya pernah admire dulu. Admire lagi skarang tapi takde la makna apa-apa pun. Cuma something yang wat aku tersenyum bila2 aku teringat. Good luck senpai! I wish you all the best for your love in karate. Bangga lak penah jadi UiTM Shito-ryu karateka.


Shito-ryu karate