Pages

Sunday, February 28, 2010

Wanie's fact~

Hi and hoi..lupa plak adab org Islam bagi salam, jadi assamualaikum~

Aku tak tau sebenarnya nak tulis ape kali ni cuma cam bese la, bila jadi blogger ni, automatik ko akan suka menziarahi blog2 lain. Nak tengok jugak cerite idup orang lain, sambil dapat info2 baru and recipe! I suke baca blog2 yang banyak resipi sbb I love food and I love cooking, tapi bkn kat sini la.


Fact #1-Wanie tak pandai nak letak info2 berguna dalam blog.
Well, aku memang tak tau nak letak ape. Takde idea cm orang lain. Aku tau citer pasal diri je, pasal dunia hiburan pun pandai. Takkan nak citer pe aku blajar dlm kelas plak kan. Sumpah korang akan lagi B.O.S.A.N!


Fact #2-Wanie tak suke komen kat blog orang, melainkan ade orang komen, baru reply.
Entah, aku suke baca je. Malas tangan ni nak menaip komen2 walaupun byk idea aku sebenarnya. Jadi kalo aku ade komen tetiba tu mmg entri korang tu sgt44x la blasting!


Fact #3- Wanie tak suka letak gambar dlm blog entri.
Alasannya ialah M.A.L.A.S! There, it explain all kn?


Fact #4- Wanie tak suke orang semak2 baca blog dia sbb nak tau dia nk sepak sape.
Hahaha! Korang la tu kan??


Fact #5-Wanie seorang blogger yang malas nak pikir mcm mna nak bgi blog dia menarik.
Entah la, sbb aku rasa blog aku ni tempat aku citer pe aku nak je. Bukan nak wat bisnes dengan "Klik Disini" atau "You click mine, I click yours" bila ade reader yg datang. Jadi takde org baca pun takpe.


Fact #6-Wanie tak suka blog yang semak dengan iklan.
Aku bukak blog je keluar iklan. "Ingin hangatkan malam anda?" Takpun "Anda tak cukup power? Tak dapat bertahan lama? Tak dapat memuaskan isteri anda?". OMG...OMG....dang! WTH??!!!! That's it, bye2!


Last fact - I tak condemn other blogger ok! Your blog, your property la kn. so tak kesah la pe yg you nak buat. So, no offense to everyone especially my fellow blogger mates. Just another entry from me.


Till next time. Adios amigos!