Pages

Saturday, September 11, 2010

Raya time!

Selamat hari raya! It's not too late g kan nak wish raya...Nway, I'm still at Ipoh, celebrating raya ngan family belah my father, ramai giler, maklumlah orang adik beradik ramai, and my dad plak yang bongsu so ramai la sepupu sepapat, anak2 buah yang dah lost count bape org. Kalo skip setahun, mau tak igt dorang sume ni, ye lah, dah tiap2 tahun bertambah je anak sedaranya...hehe.

Mmg fevret aku le kalo blk Ipoh ni, makan giler sedap2, asal datang umah sape2 je kompem balik kenyang. Duit raya pun byk sbb kitorang ni antara cousin yang plg muda so yang dah berkerjaya tu lagi ramai la tapi sedihnya dis year, duit raya aku mmg byk dah kena potong. Dah semua bising kat aku, "Kamu ni bilanya nak abih blajor? Tak boleh nak potong nama lg dari list neh, asyik bersambung2 je blajor, bila aku nak merasa duit raya kamu plak?" Haha!

Hoho..pakcik2 dan makcik2 ku sayang, udoh teman ni mmg suke bebenor blajor, xsanggup rasanya nak berenti. Ceh! Sebenornya muda lagi, baru 22, dah nak merasa gaji plg cket pun belas2 ribu, bior ler teman ni belajor tinggi2 dlu, ha lpas ni blajor sampai dapat doktor ler gayanya, professor ler katakan. Hahaha....tinggi benor citer2nye. Nnt I dah gaji belas2 ribu, aku bagi duit raya tiap2 bulan...ha, amacam? Mmg pemurah btol aku ni...kih3.....doa2 la ye~~

K la, penat meraban mlm2 ni, ckup ler tu. Nnt plak ye.....presentation proposal 23hb ni, fuhh!!!! Jampi2 la moga panel2 tu tak suh aku present blk, luluskan ler tajuk mike ni ye...